خبرنگاران محدودیت های سفر در اروپا یک ماه دیگر تمدید می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران- خبرنگاران- کمیسیون اروپا در توصیه نامه جدید خود، از اعضای اتحادیه اروپا خواست به دلیل بحران کرونا، محدودیت های سفر را تا یک ماه دیگر تمدید نمایند.

خبرنگاران محدودیت های سفر در اروپا یک ماه دیگر تمدید می گردد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش شبکه دویچه وله، کمیسیون اتحادیه اروپا برای مقابله با شیوع کرونا امروز (چهارشنبه) توصیه نامه جدید خود را منتشر کرد.

طبق پیشنهاد مقام های اتحادیه اروپا، محدودیت های کنونی سفر در کشورهای عضو این اتحادیه باید تا 15 ژوئن (26 خرداد) تمدید گردد.

این کمیسیون با اعلام اینکه باید پس از این مهلت، بازدید اقوام و خویشان نزدیک ساکن کشورهای دیگر اتحادیه دوباره امکان پذیر گردد، توصیه نموده که زدن ماسک باید در هواپیما و فرودگاه ادامه یابد و شرکت های هواپیمایی نباید ملزم به خالی نگه داشتن جایگاه های وسط در داخل هواپیماها شوند.

کمیسیون اروپا همچنین درباره نرم افزار کرونا گفته است، استفاده از این خدمات باید داوطلبانه باشد و می توان آن را در سراسر مرزهای این اتحادیه به کار گرفت.

با توجه به شرایط بعضی کشورهای اروپایی دولت اتریش امروز به طور رسمی تأیید کرد که مرزهای خود با آلمان را از 15 ژوئن باز خواهد نمود.

به گفته الیزابت کستینگر وزیر گردشگری اتریش، تصمیم این کشور برای بازگشایی مرز با آلمان پس از مذاکره با مقام های آلمانی گرفته شده است.

پیش از این گفته شده بود که محدودیت های تردد به وسیله مرز اتریش با آلمان از 15 مه (روز آدینه) کاهش می یابد.

در ماه مارس (فروردین-اردیبهشت) کشورهای عضو اتحادیه اروپا در کوشش برای جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا موافقت کردند که مرزهای خود را برای بازدیدکنندگان غیر اروپایی ببندند. کمیته اروپا بازوی اجرایی اتحادیه با این تصمیم کوشش کرد تا کنترل در امتداد مرزهای داخلی را به حداقل برساند.

جدیدترین آمارهای رسمی نشان می دهد تا به امروز بیش از 4 میلیون و 358 هزار نفر در دنیا به بیماری کووید-19 مبتلا شده اند که از این میان افزون بر 293 هزار نفر جان باخته اند.

2023

منبع: ایرنا
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 500

به "خبرنگاران محدودیت های سفر در اروپا یک ماه دیگر تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های سفر در اروپا یک ماه دیگر تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید