خبرنگاران فرماندار: ورزش همگانی از هیات های پیروز همدان است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان گفت: ورزش همگانی از هیات های ورزشی پیروز این استان است که جمعیت پرشماری را نیز تحت حمایت دارد.

خبرنگاران فرماندار: ورزش همگانی از هیات های پیروز همدان است

به گزارش خبرنگاران، محمدعلی محمدی روز شنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران طناب زنی قهرمانی کشور گفت: هیات همگانی با وجود جمعیت پرشمار ورزشکار توانسته برنامه ریزی منسجم را در حوزه های مختلف ورزش صورت بدهد و پیروز عمل نموده است.

وی اعلام کرد: کسب مدال و پیروزیت در عرصه قهرمانی در کنار توسعه ورزش همگانی کارنامه ای مطلوب را برای این هیات رقم زده است و به طور قطع باید مورد حمایت همه جانبه قرار بگیرد.

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه باید از مدال آوران در تمامی عرصه ها حمایت همه جانبه گردد، اضافه نمود: هیات همگانی افزون بر توسعه این حوزه ورزشی، در قهرمانی نیز حایز پیروزیت شده است.

مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی کشور نیز دراین مراسم گفت: همدان در رشته طناب زنی جزو بهترین های کشور است و همه ساله حایز مدال های رنگارنگ می شوند.

هادی سبزواری اضافه نمود: هیات همگانی همدان در سال های گذشته علاوه بر توسعه ورزش در بین آحاد مردم، در مدال آوری نیز عملکردی پیروز را به ثبت رسانده است.

وی اضافه نمود: هیات ورزش همگانی همدان جزو سه استان برتر کشور است و این پیروزیت حاصل همدلی و کوشش وافر اعضای این هیات و حمایت های انجام شده است.

در این مراسم از قهرمانان طناب زنی بخش پسران کشور تجلیل به عمل آمد.

همدان در رقابت های طنابزنی قهرمانی کشور پیروز به کسب 9 مدال رنگارنگ شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1137

به "خبرنگاران فرماندار: ورزش همگانی از هیات های پیروز همدان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: ورزش همگانی از هیات های پیروز همدان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید