خبرنگاران روزانه 450 هزار ماسک در استان تهران فراوری می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استانن تهران گفت: با تغییر خطوط فراوری در واحدهای فراوریی استان تهران، روزانه 450 هزار عدد ماسک در مناطق مختلف استان فراوری و به بازار مصرف عرضه می گردد.

خبرنگاران روزانه 450 هزار ماسک در استان تهران فراوری می گردد

صابر پرنیان روز یکشنبه در جریان بازدید از فرایند فراوری محصولات بهداشتی در شهرستان پیشوا گفت: امروز با کوشش تمامی فراوری نمایندگان، احتیاجهای بهداشتی کشور برای مقابله با ویروس کرونا از جمله ماسک، مواد ضد عفونی نماینده، ژل و الکل اتانول در داخل فراوری و تأمین می گردد.

وی اضافه کرد: همانطور که مردم در طول سال های گذشته با خرید محصولات ایرانی از فراورینمایندگان داخلی حمایت کردند، امروز نیز فراوری نمایندگان با تغییر خطوط فراوری خود در کنار مردم قرار گرفتند تا احتیاجهای بهداشتی آنان را تأمین نمایند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران گفت: تا به امروز 30 واحد فراوریی در مناطق مختلف استان تهران با تغییر خطوط فراوری اقدام به فراوری مواد ضدعفونی نماینده، پد الکلی، ژل شستشو و ماسک نموده اند و امروز می توان اظهار کرد که احتیاج امروز استان تهران به این مواد به طور کامل فراوری می گردد.

پرنیان توضیح داد: در حوزه فراوری ماسک نیز واحدهای فراوریی استان تهران با افزایش 20 درصدی ظرفیت فراوری، روزانه 450 هزار عدد ماسک فراوری و در مراکز بهداشتی و درمانی توزیع می نمایند.

وی با اشاره به این که بیش از 370 واحد فراوریی در کشور اقدام فراوری ژل ضدعفونی نماینده می نمایند توضیح داد: با افزایش میزان فراوری الکل اتانول، روزانه 100 هزار لیتر ژل ضدعفونی نماینده در تهران فراوری می گردد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا، الکل اتانول سه برابر احتیاج و مواد شوینده و بهداشتی هفت برابر احتیاج کشور فراوری می شد و کمبود بازار باعث شده بود تا بیشتر کارخانه ها زیر ظرفیت کار نمایند ولی با آغاز این بیماری، شاهد جهش در فراوری این محصولات بودیم و با همدلی تمامی فراوری نمایندگان، تأخیر در فراوری این محصولات رفع شد.

وی گفت: پیش از انتشار ویروس کرونا، روزانه صدهزار عدد ماسک در کشور فراوری می شد ولی امروز روزانه 5 میلیون عدد ماسک در کشور فراوری و به بازار عرضه می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 438

به "خبرنگاران روزانه 450 هزار ماسک در استان تهران فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران روزانه 450 هزار ماسک در استان تهران فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید