خبرنگاران حامیان چهار میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج هزار و 630 حامی بومی و غیربومی در فروردین ماه امسال چهار میلیارد و 410 میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان کمک نقدی کردند.

خبرنگاران حامیان چهار میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند

فرزندان محسنین بچه هایی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

قباد مبشری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: میزان یاری نقدی حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته 125 میلیارد و 590 میلیون ریال بوده است.

وی افزود: این میزان یاری نقدی حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن حدود 47 درصد رشد داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: یاری های نقدی حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن و درمان آنان هزینه می شود.

مبشری عنوان کرد: هم اینک 10 هزار و 654 یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که از این تعداد پنج هزار و 573 نفر حامی ندارند.

وی ابراز داشت: تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد که دارای حامی هستند پنج هزار و 81 نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هفت هزار و 544 حامی بومی و غیربومی حمایت از این تعداد ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان را بر عهده دارند.

مبشری گفت: نیکوکاران می توانند برای سرپرستی ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد به 2 سایت اکرام ایتام و محسنین به نشانی اینترنتی mohsenin.ir و ekram.emdad.ir مراجعه کنند.

وی افزود: شماره گیری کد دستوری #074*8877* با گوشی تلفن همراه یکی دیگر از راه های یاری نقدی نیکوکاران به ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: نیکوکاران با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ارتباط مردمی 30003333 و ارسال کد 074 می توانند در زمینه پیوستن به جمع حامیان در کشور و این استان اعلام آمادگی کنند.

مبشری عنوان کرد: پس از آن امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد با آنان تماس گرفته و در مورد نحوه یاری رسانی به ایتام و فرزندان محسنین راهنمایی های لازم را انجام می دهند.

45 هزار و 126 خانوار با جمعیتی افزون بر 110 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 493

به "خبرنگاران حامیان چهار میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حامیان چهار میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید