خبرنگاران ثبت نام آنلاین برای واکسیناسیون کرونا در مسکو شروع شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مسکو = خبرنگاران - ثبت نام الکترونیکی پزشکان، معلمان و کارمندان خدمات اجتماعی برای واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در مسکو از امروز آدینه شروع شده است.

خبرنگاران ثبت نام آنلاین برای واکسیناسیون کرونا در مسکو شروع شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران شهردار مسکو بیان کرد ثبت نام برای اجرای واکسیناسیون غلیه کرونا به دنبال دستور چند روز پیش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برای اجرای این طرح شروع شده است.

رئیس جمهوری روسیه بیان کرد که از هفته واکسیناسیون عمومی کرونا با استفاده از واکسن اسپوتنیک وی شروع گردد.

ولادیمیر پوتین با بیان اینکه حدود 2 میلیون دوز واکسن اسپوتنیک وی فراوری شده است گفت: واکسیناسیون از دو گروه ریسک شامل کادر درمانی و معلمان شروع می گردد.

روسیه با حدود 600 قربانی جدید در شبانه روز گذشته، رکورد روزانه بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از کرونا را از ابتدای شیوع این ویروس تا به امروز ثبت کرد.

به گزارش خبرنگاران از مسکو ستاد عملیاتی پیشگیری و نظارت بر شرایط کووید-19 روسیه بیان کرد: در مجموع، از ابتدای شیوع همه گیری کرونا 41 هزار و 53 نفر در این کشور جان خود را از دست داده اند.

بر اساس این گزارش با شناسایی 25 هزار و 354 مورد جدید در 24 ساعت گذشته تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه به بیش از 2 میلیون و 347 هزار نفر رسید.

آخرین رکورد از این دست در اول دسامبر (11 آذر) ثبت شده بود که 569 بیمار بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند.

نخستین مورد ابتلا به ویروس کرونا در روسیه 31 ژانویه (11 بهمن 98) شناسایی و اولین مرگ ناشی از این بیماری نیز 19 مارس (29 اسفند 98) ثبت شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 834

به "خبرنگاران ثبت نام آنلاین برای واکسیناسیون کرونا در مسکو شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام آنلاین برای واکسیناسیون کرونا در مسکو شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید