حزب الله عراق: اقدامات آمریکا از مقاومت ملت عراق نخواهد کاست

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، جنبش حزب الله عراق با صدور بیانیه ای بیان کرد، آمریکا جز جنگ، تروریسم و توطئه رهاوردی برای بشریت نداشته و اقدامات این کشور علیه عراق تأثیری در مقاومت ملت آن ندارد.

حزب الله عراق: اقدامات آمریکا از مقاومت ملت عراق نخواهد کاست

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حزب الله عراق با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد، تمام روش های تحمیل هژمونی توسط آمریکا به صخره مردان مقاومت در عراق برخورد خواهد نمود.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، حزب الله عراق پیوستن تعدادی از افراد به لیست تحریم های آمریکا را تبریک گفته و اعلام نموده است، اقدامات آمریکا باعث کم شدن از مقاومت ملت عراق نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: دنیا از اقدامات آمریکا برای بشریت که چیزی جز جنگ، تروریسم و توطئه نبوده، خسته شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه هفته گذشته از اعمال تحریم های جدید علیه افراد و نهادهای مرتبط با ایران از جمله ستاد بازسازی عتبات عالیات اطلاع داد. تحریم جدید آمریکا 15 فرد و 5 نهاد مرتبط با ایران را شامل می گردد و واشنگتن مدعی شده این تحریم ها مرتبط با مبارزه با تروریسم است .

از سوی دیگر، روزنامه نیویورک تایمز بامداد امروز شنبه در گزارشی نوشت که پنتاگون در بخشنامه ای محرمانه از فرماندهان نظامی خود خواسته تا برنامه ای برای افزایش تحرکات در عراق و کارزاری جهت نابودی حزب الله عراق تدوین و طراحی نمایند (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 399

به "حزب الله عراق: اقدامات آمریکا از مقاومت ملت عراق نخواهد کاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب الله عراق: اقدامات آمریکا از مقاومت ملت عراق نخواهد کاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید