تولسی گابارد از انتخابات آمریکا انصراف داد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، یکی دیگر از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 انصراف خود را از ادامه رقابت های درون حزبی برای معین نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات 2020 گفت.

تولسی گابارد از انتخابات آمریکا انصراف داد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتد پرس، تولسی گابارد نماینده دموکرات ایالت هاوایی در مجلس نمایندگان آمریکا روز پنج شنبه اظهار داشت که از ادامه رقابت های درون حزبی دموکرات ها برای مشخص نامزد نهایی این حزب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 انصراف می دهد.

تولسی گابارد طی بیانیه ای در این خصوص با اشاره به اینکه ترجیح می دهد به فعالیت خود در کنگره ادامه دهد، اظهار داشت که از این پس در انتخابات از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا حمایت خواهد نمود.

پیش از این چندین نفر از نامزدهای احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر -از جمله ایمی کلوبشار، مایکل بلومبرگ و پت بوته جج- از ادامه رقابت های درون حزبی برای مشخص نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات انصراف داده و اغلب آنها از نامزدی جو بایدن حمایت نموده بودند.

در حال حاضر جو بایدن با کسب آرای 1180 نفر از وکلای انتخاباتی شانس بسیار زیادی برای پیروزی بر سناتور برنی سندرز که 885 رأی کسب نموده است، دارد. برای پیروزی در انتخابات درون حزبی دموکرات ها کسب 1991 رأی وکلای انتخاباتی کفایت می نماید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 377

به "تولسی گابارد از انتخابات آمریکا انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولسی گابارد از انتخابات آمریکا انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید