توسعه امین داور قهرمان جام حذفی تنیس شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تیم تنیس توسعه امین داور با رجحان مقابل آموزشگاه احمدوند هرمزگان به قهرمانی جام حذفی تنیس رسید.

توسعه امین داور قهرمان جام حذفی تنیس شد

به گزارش خبرنگاران، مرحله انتهای رقابت های تنیس جام حذفی مردان باشگاه های کشور امروز (پنج شنبه - 23 بهمن ماه) با رقابت بین تنیسورهای دو تیم توسعه امین دارو و آموزشگاه احمدوند هرمزگان برگزار گردید.

در نخستین ملاقات بخش انفرادی، هاشم محمد نوا از تیم آموزشگاه تنیس احمدوند هرمزگان با نتیجه 2 بر صفر مقابل امید سوری از تیم توسعه امین دارو به پیروزی رسید.

در دومین ملاقات بخش انفرادی نیز حمیدرضا نداف توانست با رجحان 2 بر یک مقابل مشخص محمدی، پیروزی تیم توسعه امین دارو را در برابر تیم آموزشگاه هرمزگان رقم بزند تا معین سرنوشت قهرمان این دوره از مسابقات به ملاقات دوبل موکول گردد.

درنهایت و پس از برگزاری ملاقات جذاب دوبل، این تورنمنت که به میزبانی مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش پیگیری می شد، با قهرمانی تیم توسعه امین دارو به انتها رسید.

تیم های ولسرویسز ایران و شانل آمل نیز عناوین سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از مسابقات 183 تیم از استان های مختلف سراسر کشور شرکت کردند. هم چنین در ملاقات نخست فینال مسابقات برای اولین بار در تاریخ تنیس کشور از یک داور زن برای قضاوت استفاده شد.

لازم به ذکر است که در انتها این رقابت ها و در مراسم اختتامیه مسابقات جام حذفی تنیس باشگاه های کشور، به تیم قهرمان مبلغ 25 میلیون تومان اهدا شد. تیم های دوم و سوم مشترک نیز جوایزی نقدی دریافت کردند.

ملاقات نهایی این دوره از مسابقات با حضور عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان و شماری از مسوولان ورزش جزیره کیش برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اسفند 1399 بروزرسانی: 23 اسفند 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 966

به "توسعه امین داور قهرمان جام حذفی تنیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه امین داور قهرمان جام حذفی تنیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید