توزیع میوه شب عید آغاز شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/زنجان رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: از دیروز (25 اسفند) توزیع میوه شب عید آغاز شد.

توزیع میوه شب عید آغاز شد

سیدمحمود موسوی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته، از چند ماه قبل نسبت به تامین میوه شب عید زنجانی ها اقدام شده است و طبق هماهنگی های اجرا شده، امسال توزیع میوه شب عید از صبح دیروز (25 اسفند) آغاز شده که در این راستا 100 غرفه در شهر زنجان، کار توزیع میوه را عهده دار خواهند بود.

این مسئول ادامه داد: امسال بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار و کمیته راهبری میوه شب عید، 1700 تن میوه برای توزیع آماده است که شامل 1000 تن پرتقال و 700 تن سیب است که پرتقال از استان مازندران و سیب از استان آذربایجان غربی خریداری شده است.

وی افزود: این میوه ها با توجه به دوره خواب در سردخانه مدت زمان قرنطینه را طی کرده و عاری از هرگونه آلودگی است.

موسوی شرح داد: پرتقال و سیب به اندازه نیاز استان تامین شده است و غرفه های توزیع نیز در محلات مختلف فعالیت خواهند کرد تا مردم به آن ها دسترسی داشته و شاهد تجمع در این اماکن نباشیم و مردم برای خرید میوه در سطح شهر جابه جا نشوند.

رئیس اتاق اصناف زنجان، یادآور شد: علاوه بر 100 نقطه شهری در نظر گرفته شده برای توزیع میوه، مقرر شده در برخی تعاونی ها نیز میوه شب عید توزیع شود و این در حالی است که در هر هشت شهرستان استان زنجان نیز غرفه برای توزیع در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 367

به "توزیع میوه شب عید آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع میوه شب عید آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید