تخلف انتخاباتی در هرمزگان گزارش نشده است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/هرمزگان رئیس هیئت بازرسی انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در هرمزگان گفت: تا به امروز هیچ گونه تخلف انتخاباتی از سوی نامزدها و مسئولان در هرمزگان گزارش نشده است.

تخلف انتخاباتی در هرمزگان گزارش نشده است

ایرج حیدری روز گذشته(هشتم دی ماه) در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیسان و دبیران هیات های بازرسی انتخابات وزارت کشور و اعضای این هیات در هرمزگان اضافه نمود: فرایند برنامه های مربوط به انتخابات در این استان به خوبی در حال اجرا است و در این زمینه مسئله ای وجود ندارد.

وی اظهار کرد: کار هیات های بازرسی انتخابات پیش از نام نویسی انتخابات در هرمزگان شروع شده است و نظارت با جدیت در همه حوزه های اصلی و فرعی دنبال می گردد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان اعلام کرد: اگر تخلفی در جریان فرایند انتخابات در هرمزگان رخ دهد بدون هیچ تعارفی به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد می کنیم.

همچنین در ادامه معاون هماهنگی امور مالی استانداری هرمزگان در شانزدهمین جلسه ویژه ستاد تنظیم بازار استان با فرمانداران، اظهار کرد: سازمان تعاون روستایی استان با همکاری فرمانداران شهرستان های تابعه استان راه اندازی مراکز عرضه مستقیم مایحتاج ضروری مردم را درتمامی شهرستان ها را دنبال و عملیاتی کند.

حیدری ادامه داد: عرضه مستقیم مایحتاج ضروری با حذف واسطه هاتاثیر بسزایی در کاهش هزینه های مردم و افزایش رضایت مندی آنها در پی دارد و این مهم اهمیت کار را دو چندان نموده است.

وی اعلام کرد: هرمزگان در زمینه تامین گاز خانگی در بین استان های کشور با کوشش های صورت پذیرفته با کمترین چالش روبرو بوده و لازم است شرکت پخش فرآورده های نفتی استان تامین سوخت مایع مورد احتیاج مناطق مختلف استان را سرعت بیشتری دنبال و شهرستان های با فاصله طولانی از مرکز استان نظیر بشاگرد وپارسیان با نگاه ویژه تامین گاز خانگی آنها پیگیری و دنبال کند.

حیدری اضافه نمود: دستگاه های اجرایی ذیربط با تشدید نظارت ها بر عملکرد عاملین توزیع گاز در سطح هرمزگان از بروز هرگونه تخلف احتمالی به ویژه در زمینه قیمت گاز مایع، جلوگیری بعمل آورند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 162

به "تخلف انتخاباتی در هرمزگان گزارش نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلف انتخاباتی در هرمزگان گزارش نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید