باشگاه منچستریونایتد خاطرنشان کرد: تمدید قرارداد ایگالو تا ژانویه 2021

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، قرارداد مهاجم نیجریه ای تیم فوتبال منچستریونایتد به طور رسمی تا پایان ماه ژانویه 2021 تمدید شد.

باشگاه منچستریونایتد خاطرنشان کرد: تمدید قرارداد ایگالو تا ژانویه 2021

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه منچستریونایتد بعدازظهر امروز (دوشنبه) به طور رسمی گفت قرارداد اودیون ایگالو را تا انتها ماه ژانویه 2021 تمدید نموده است. اودیون ایگالو که در پنجره نقل وانتقالات زمستانی اخیر با قرارداد قرضی شش ماهه از شانگهای شنهوا به منچستریونایتد پیوست، قرارداد قرضی قبلی اش با این باشگاه شب گذشته (یکشنبه) به انتها رسید، اما حالا با اعلام رسمی این باشگاه انگلیسی، این مهاجم نیجریه ای به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

اولگنار سولسشایر، سرمربی نروژی شیاطین سرخ در گفت وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد گفت: اودیون رؤیای ماندن در منچستریونایتد را داشت و امیدوارم او بتواند کاری را که آغاز نموده است، با کسب جام به اتمام برساند.

ایگالوی 30 ساله در همین زمان کوتاه نشان داد که می تواند مهره ای تأثیرگذار برای شیاطین سرخ باشد. او که پیش از تعطیلی مسابقات در نتیجه شیوع ویروس کرونا، در هشت بازی، آمار چهار گل زده و یک پاس گل را از خود بر جای گذاشته بود، پیش از این از علاقه اش برای ماندن در منچستریونایتد، باشگاهی که از کودکی طرفدارش بوده است، سخن گفته بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 525

به "باشگاه منچستریونایتد خاطرنشان کرد: تمدید قرارداد ایگالو تا ژانویه 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه منچستریونایتد خاطرنشان کرد: تمدید قرارداد ایگالو تا ژانویه 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید