افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به 150 نفر

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مسئولان درمانی آلمانی می گویند تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا در این کشور به 150 نفر افزایش یافته است.

افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به 150 نفر

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مؤسسه تحقیقاتی رابرت کخ امروز (دوشنبه) اعلام نمود طی چند ساعت اخیر، 20 مورد ابتلای جدید به ویروس کووید19 در آلمان شناسایی شده است.

به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این موسسه، با اضافه شدن این مبتلایان جدید، تعداد کل افراد درگیر با ویروس جدید کرونا در آلمان به 150 نفر افزایش یافت.

این در حالی است که شیوع این ویروس در آلمان باعث شده که مردم با نگرانی برای خرید ماسک و مواد ضد عفونی نماینده به داروخانه ها هجوم برده و ذخایر این تجهیزات بهداشتی را با کمبود روبرو نمایند.

روزنامه آلمانی دی ولت، مسئولان داروخانه ها می گویند ماسک های تنفسی معمولی برای هفته هاست که موجود نیستند و ماسک های ویژه فیلتردار (FFP) نیز به مقدار بسیاری کمی به دست داروخانه ها رسیده است. همچنین تقاضا برای خرید مواد ضد عفونی نماینده به شدت بالا رفته است. (جزئیات بیشتر)

بر اساس آمار زنده قرار گرفته روی سایت ورلداُمتر وابسته به سازمان بهداشت دنیای، ویروس جدید کرونا تا کنون 89242 نفر را در سراسر دنیا مبتلا نموده و 3058 نفر را نیز به کام مرگ کشانده است.

ویروس های کرونا (یا کروناویروس ها) خانواده ای از ویروس ها هستند که بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از سرماخوردگی معمولی گرفته تا برونشیت و عفونت مجاری تنفسی را منجر می گردد.

ویروس کووید19، به وسیله تنفس و تماس هم منتقل می گردد و همین امر کنترل آن را سخت نموده است. این ویروس، بیماری سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می نماید، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و عفونت در ریه ها آغاز می گردد. در ادامه، به دلیل پر شدن کیسه های هوایی شُش ها از مایع میان بافتی، اکسیژن کافی به فرد نمی رسد و در صورت عدم رسیدگی به موقع بیمار با خطر مرگ روبرو خواهد بود.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 317

به "افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به 150 نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آلمان به 150 نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید