اصلاح و توسعه شبکه راه ها استان فارس سبب رونق مالی می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، استاندار فارس گفت: کوشش راهداران برای اصلاح و توسعه شبکه راه ها سبب رونق بخش های مختلف مالی استان مثل گردشگری، سلامت و غیره می گردد.

اصلاح و توسعه شبکه راه ها استان فارس سبب رونق مالی می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ دیجیتال از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران از شیراز، سید محمدعلی افشانی صبح امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با تاکید بر اینکه شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز استان فارس باید با سرعت و دقت بیشتر انجام گردد تا از بروز حوادث جبران ناپذیر رانندگی جلوگیری گردد گفت: برطرف نقاط حادثه خیز باید در اولویت کارهای ضروری راهداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نگهداری راه ها به مراتب سخت تر و با اهمیت تر از ساخت راه های جدید است زیرا راه های ساخته شده ثروت عظیمی هستند که باید به خوبی از آنها نگهداری کرد اضافه نمود: مدیریت جاده ها و اقدام به موقع برای اصلاح جاده ها از هدر رفت سرمایه و هزینه های اضافی جلوگیری می نماید زیرا اگر امروز یک جاده به اصلاح جزیی با هزینه کم احتیاج داشته باشد اما به آن توجه نگردد در چند سال بعد برای اصلاح آن به اعتبار زیادی احتیاج داریم.

استاندار فارس با بیان اینکه حمل و نقل اهمیت زیادی در توسعه کشور دارد و زیربنای اصلی اقتصاد بعد از نیروی انسانی محسوب می گردد، اظهار داشت: سایر بخش های اقتصاد متناسب با میزان توسعه یافتگی راه ها و شبکه حمل و نقل توسعه می یابند و سرمایه گذاران برای ورود به یک پروژه به حمل و نقل آن منطقه توجه نموده سپس سرمایه خود را در آن استان خرج می نمایند.

وی با بیان اینکه یکی از شاخصه های اصلی در قیمت تمام شده کالا هزینه حمل و نقل است خطاب به راهداران و مسئولان راه استان فارس گفت: کوشش شما برای اصلاح و توسعه شبکه راه ها سبب رونق بخش های مختلف مالی استان مثل گردشگری، سلامت و غیره می گردد.

افشانی با بیان اینکه با وجود خشکسالی و کمبود بارش ها باید همیشه گوش به زنگ و مراقب بروز حوادث طبیعی مثل سیل باشیم و نباید کمبود بارش سبب غفلت ما و عدم آمادگی برای روبه رو شدن با این بحران گردد، مطرح نمود: بیش از 70 درصد خسارتی که در هنگام بروز سیل به وجود می آید ناشی از تعلل و کوتاهی ماست بنابراین با آغاز فصل زمستان پیش بینی لازم را برای وقوع سیل داشته باشید.

وی با بیان اینکه راهداری باید به نصب و اصلاح علائم جاده ای توجه خاص داشته باشد زیرا در بعضی از مواقع عدم نصب یک علامت در سطح جاده ها سبب بروز حادثه جبران ناپذیر می گردد گفت: کنترل جاده ها با دوربین بخش قابل ملاحظه ای از حوادث را کاهش می دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 300

به "اصلاح و توسعه شبکه راه ها استان فارس سبب رونق مالی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح و توسعه شبکه راه ها استان فارس سبب رونق مالی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید