استکی: بازیکنان همواره مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد این تیم در ملاقات فردا مقابل استقلال با هدف کسب سه امتیاز در میدان حاضر خواهد شد.

استکی: بازیکنان همواره مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسن استکی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر گفت: آقای رادولوویچ کسالت داشت و در نشست خبری حاضر نشد. بازی با استقلال از نظر فنی شرایط خاصی دارد. اصلاً بازیکنان همواره مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند. تیم ما با آمدن مربی جدید شرایط بهتری پیدا نموده است و روز به روز بهتر می گردد.

وی در ادامه اضافه نمود: به قول رادولوویچ ما فقط برای سه امتیاز آمده ایم. مهران درخشان مهر و هادی محمدی نیز مصدومان ما هستند.

مربی تیم ذوب آهن درباره حضور تماشاگران استقلال در این بازی نیز گفت: تجربه ثابت نموده است تماشاگران میزبان 10 الی 15 درصد بیشتر روی بازی تأثیر ندارند. بعضی اوقات هم تیم ها شرایطی در جدول دارند که حضور تماشاگر برای آنها هم استرس زاست. هر چند حضور تماشاگران در تیم ما انگیزه ایجاد می نماید.

استکی درباره اینکه ارسلان مطهری در نیم فصل اول برای ذوب آهن توپ زده، ولی الان در استقلال بازی می نماید، گفت: ارسلان بازیکن خیلی خوبی است و نزدیک به دو سال در ذوب آهن حضور داشته است. همین عامل باعث شده تا بازیکنان و مدافعان ما او را به خوبی بشناسند و می دانند که مدل بازی او به چه صورت است و در چه شرایطی به دروازه نزدیک می گردد.

وی در خصوص اینکه رادولوویچ در یک مصاحبه عنوان نموده بود سخت ترین دوران مربیگری خودش را پشت سر می گذارد و با توجه به این اظهارنظر آیا این مربی از شرایط باشگاه ذوب آهن رضایت دارد یا خیر، گفت: این مربی به تازگی به ایران آمده است و آشنایی با بازیکنان ایرانی ندارد. در نیم فصل هم فقط دو سه بازیکن جدید می توانستیم جذب کنیم. الان هم هر چقدر زمان پیش رفته و رادولوویچ شناخت بیشتری پیدا کرد، متوجه شد ما شرایط خوبی داریم. الان هم بازیکنان را شناخته است و ان شاءالله در ادامه بهتر هم خواهیم شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 296

به "استکی: بازیکنان همواره مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استکی: بازیکنان همواره مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید