اردبیل، 60 هتل آپارتمان فاقد پروانه در سرعین فعالیت می نمایند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، بازرس جامعه هتلداران ایران گفت: متاسفانه در حال حاضر حدود 60 هتل آپارتمان در سرعین فاقد پروانه فعال می نمایند و جواب قانع نماینده ای برای تمدید پروانه تا به امروز از این هتل آپارتمان ها دریافت نشده است.

اردبیل، 60 هتل آپارتمان فاقد پروانه در سرعین فعالیت می نمایند

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، جعفر بذری بعد از ظهر امروز در ملاقات با کارکنان میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: توسعه هتل ها و مراکز اقامتی چرخ دنده پیشرفت بخش گردشگری استان است که در این زمینه با حمایت مسئولان میراث فرهنگی می توانیم برنامه های مناسبی در این زمینه تدوین کنیم.

وی بیان نمود: متاسفانه در حال حاضر حدود 60 هتل آپارتمان در سرعین فاقد پروانه فعال می نمایند و جواب قانع نماینده ای برای تمدید پروانه تا به امروز از این هتل آپارتمان ها دریافت نشده است که احتیاج است در این زمینه هر چه سریع تر معین تکیلف انجام داده گردد تا شرایط موجود معین گردد.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: متاسفانه با شرایط پیش آمده بخش خصوصی نیز دیگر رغبتی در ورود به صنعت و حوزه هتلداری ندارد که انتظار می رود در این زمینه نیز مسئولان اقدامات مناسبی انجام دهند و برای حل مسائل موجود برنامه ریزی های مدونی داشته باشند.

بذری توضیح داد: حذف ستاره هتل آپارتمان مغایرت قانونی دارد و طبق قانون اگر ستاره از هتل آپارتمان ها گرفته گردد باید ارزش افزوده نیز حذف گردد که این مسئله نیز مشکل ساز است و باید با مفاد اساسنامه و تدوین برنامه های منسجم و هدفمند در راستای حل مسائل در این زمینه به یک هدف مشترک دست یابیم.

وی با اشاره به حوزه فعالیت خانه مسافرها نیز اظهار کرد: این مراکز فقط در صورتی می توانند به فعالیت ادامه دهند که احتیاج باشد و این موضوع به خصوص در شهرستان سرعین مطرح است و برحسب فصل کاری این مراکز می توانند به پذیرش میهمانان اقدام نمایند و در غیر این صورت فعالیت آنان غیرقانونی است.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 356

به "اردبیل، 60 هتل آپارتمان فاقد پروانه در سرعین فعالیت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل، 60 هتل آپارتمان فاقد پروانه در سرعین فعالیت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید