اتخاذ تدابیر امنیتی در محل برگزاری جلسه محاکمه قاتل جورج فلوید

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرگزاری خبرنگاران- پلیس مینیاپولیس با حصارکشی، امنیت دادگاه افسر پلیس قاتل جورج فلوید را برای جلوگیری از حمله احتمالی معترضان تقویت کرد.

اتخاذ تدابیر امنیتی در محل برگزاری جلسه محاکمه قاتل جورج فلوید

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پایگاه خبری روزنامه نیویورک پست در گزارشی نوشت، پلیس مینیاپولیس در استان مینه سوتا تدابیر امنیتی گسترده ای را برای محاکمه قاتل جورج فلوید در محل برگزاری جلسه محاکمه او اتخاذ کرد.

مقامات مینیاپولیس امنیت دادگاه محاکمه شووین را با آوردن نیرو های گارد ملی و پلیس از استان با حصارکشی های امنیتی و سیم های خاردار، امنیت را برای دادگاه تقویت کردند.

در آستانه محاکمه درک شووین، افسر پلیس آمریکایی که با گذاشتن زانو روی گردن جورج فلوید موجب مرگ او شد، صد ها معترض در مینیاپولیس به خیابان ها آمدند.

قتل جورج فلوید از سوی افسر پلیس آمریکا، اعتراضات جهانی در محکومیت خشونت پلیس این کشور علیه سیاه پوستان را برانگیخت.

محمد ابراهیم، معاون مدیر شورای روابط آمریکایی -اسلامی در این باره بیان کرد: ما باید به یاد داشته باشیم که یک مرد جان خود را از دست داد، خانواده او یک پدر، یک پسر را از دست دادند.

معترضانی که دیروز در اعتراض به قتل جورج فلوید در مینیا پولیس به خیابان ها آمده بودند با به نمایش گذاشتن یک تابوت سفید پوشیده با گل، خواهان عدالت نژادی و توقف وحشیگری پلیس شدند.

فیلم این حادثه، شووین، افسر پلیس آمریکایی را نشان می دهد که نزدیک به 9 دقیقه زانوی خود را بر روی گردن فلوید قرار داده است در حالی که او می گوید نمی توانم نفس بکشم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1245

به "اتخاذ تدابیر امنیتی در محل برگزاری جلسه محاکمه قاتل جورج فلوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتخاذ تدابیر امنیتی در محل برگزاری جلسه محاکمه قاتل جورج فلوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید