آمریکا محدودیت در مرزهای زمینی با مکزیک و کانادا را تمدید کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، وزارت امنیت داخلی آمریکا از تمدید محدودیت های مرزی و بسته بودن مرزهای زمینی با مکزیک و کانادا دستکم تا 21 ژوئیه (30 تیر) اطلاع داد.

آمریکا محدودیت در مرزهای زمینی با مکزیک و کانادا را تمدید کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به نقل از تارنمای اسپانیایی رویترز، این تمدید 30 روزه ممنوعیت سفرهای غیر ضروری به منظور مهار شیوع ویروس کرونا در حالی برای چندمین بار اعمال می گردد که مرز کانادا- آمریکا از ماه مارس سال گذشته (اسفند 98- فروردین 99) بسته است.

مقامات آمریکایی به رویترز گفتند که دولت آمریکا هفته گذشته جلسات کار گروهی را با کانادا و مکزیک پیرامون محدودیت های سفر برگزار نموده و برگزاری هر دو هفته این جلسات را در دستور کار قرار داده است.

فشار برای بازگشایی مرز این دو کشور از جانب بعضی کسب وکارها به ویژه در بخش گردشگری در آستانه فصل تابستان همچنان ادامه دارد.

این محدودیت های مرزی منجر به توقف سفرهای گردشگری میان کانادا و آمریکا شده است. مسئولان کسب و کارهای مختلف از جمله شرکت های هواپیمایی و خطوط هوایی و آنهایی که به صنعت گردشگری متکی هستند با دولت کانادا رایزنی نموده اند تا این محدودیت ها کاهش یابد.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا هفته گذشته از تداوم محدودیت های مرزی تا زمانی که 75 درصد از جمعیت این کشور، دوز نخست واکسن علیه کووید-19 و 20 درصد شهروندان هر دو دوز را دریافت نمایند، ادامه خواهد داشت.

برایان هیگینز نماینده دموکرات و بیل هویزنگا نماینده جمهوریخواه معتقدند، ناتوانی دولت های ایالات متحده و کانادا در رسیدن به توافق در خصوص برطرف محدودیت های مرزی، غیر قابل قبول است.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1170

به "آمریکا محدودیت در مرزهای زمینی با مکزیک و کانادا را تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا محدودیت در مرزهای زمینی با مکزیک و کانادا را تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید