آغاز عملیات اجرایی احداث بازار بزرگ دستفروشان خرمشهر

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، عملیات اجرایی احداث بازار بزرگ دستفروشان خرمشهر در زمینی به مساحت 13 هزار مترمربع در میدان مقاومت این شهر آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث بازار بزرگ دستفروشان خرمشهر

به گزارش از ،داود دارابی شهردار خرمشهر گفت: با احداث این بازار جدید 600 نفر از دستفروشان که در بازارهای روز و صفا مشغول فعالیت هستند و به این مکان منتقل می شوند.

او افزود:دستفروشی یکی از معظل های اساسی در خرمشهر و از دغدغه های شهروندان و مدیریت شهری است که علاوه بر چهره نازیبای شهری به دلیل بی نظمی فراوان موجب سدمعبر و ایجاد مسائل بهداشتی برای مردم می شود.

شهردار خرمشهرگفت:در بازار سرویس های بهداشتی، راهرو با عرض مناسب برای تسهیل در تردد مردم و سایر موارد نیاز پیش بینی شده و عملیات اجرایی به صورت شبانه روزی در حال اجرا است.

دارابی گفت: طرح جمع آوری دستفروشان در ابتدا نیازمند اختصاص یک محل مناسب در راستای انتقال این کسبه به محل جدید بود بنابر این شهرداری خرمشهر پایان پس از سال های متمادی پروژه احداث بازار بزرگ دستفروشان را در دستور کار قرار داد.

بازارهای خرمشهر همچون بازار روز، بازار صفا، سیف شرایط مناسبی ندارند و هیات امنا و مسئولان اصناف و کسبه بازار جلسه های متعددی برای ساماندهی دستفروشان برگزار کردند.

در سالهای گذشته بازار امام رضا(ع) و بازار امام علی(ع) خرمشهر به بهانه ساماندهی دستفروشان و واگذاری به اقشار کم درآمد و با مشارکت مالی برخی از دستفروشان ساخته شدند اما پس از ساخت این بازارها نظر مسئولان ذیربط و پیمانکاران وقت تغییر پیدا کرد و دستفروشان همچنان در بازارهای روز ، صفا و سیف خرمشهر مستقر شدند.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 494

به "آغاز عملیات اجرایی احداث بازار بزرگ دستفروشان خرمشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی احداث بازار بزرگ دستفروشان خرمشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید