تاریخ عرضه Destiny 2: The Final Shape تعیین شد؛ تریلر آن را ببینید

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، استودیو بانجی بیان کرد که Destiny 2: The Final Shape در تاریخ 27 فوریه 2024 عرضه خواهد شد. علاوه بر این، فصل Season of the Witch هم اکنون در دسترس است.

تاریخ عرضه Destiny 2: The Final Shape تعیین شد؛ تریلر آن را ببینید

این خبر در جریان رویداد اختصاصی دستینی 2 که تسط بانجی برگزار شده بود، اعلام شد. با Destiny 2: The Final Shape، فصل آخر Bungie در حماسه روشنایی و تاریکی، بازیکنان را با استفاده از پورتالی که The Witness در انتها Lightfall باز کرد، وارد Traveler می شوند.

بانجی در جریان رویدادی که برگزار کرد، بعضی از تغییراتی را که در The Final Shape معرفی خواهد شد، توضیح داد که با نگاهی دقیق تر به منطقه تازه گشت وگذار یعنی Pale Heart آغاز می گردد. به گفته بانجی، Pale Heart منطقه ای با سازه های بزرگ است و به گونه ای طراحی شده که عجیب به نظر برسد. از زمانی که Witness از راه رسید، Pale Heart تغییر شکل داده و مکان هایی از گذشته مانند فضای اجتماعی برج اصلی دستینی را با دیگر مکان های آشنا ترکیب نموده است.

بانجی این را اولین مقصد خطی دستینی می داند، مقصدی که هر چه بیشتر به آن وارد شوید، خطرناک تر می گردد. در انتها، مونولیت Witness را پیدا خواهید کرد که در آن آنتاگونیست اصلی دستینی در قدرتمندترین حالت خود قرار گرفته است. البته، تهدیدهای دیگری نیز برای مقابله وجود خواهد داشت.

بانجی برای این کمپین می گوید که داستان با مأموریت انتهای به انتها نمی رسد و با تهاجم ها (Raids) ادامه خواهد یافت. هنگامی که کمپین را به انتها رساندید، کل منطقه Pale Heart باز خواهد شد و واکنش فعال تری نسبت به حضور شما نشان خواهد داد. یکی دیگر از تغییرات بزرگ گیم پلی که در The Final Shape به چشم می خورد، مجموعه تازهی از Light-based Supers برای نگهبانان (Guardians) است که با Warlocks و Solar Super قوی ترشده آن ها آغاز می گردد. این قابلیت تازه که با نام Destinys Radiance Super شناخته می گردد، به شما این امکان را می دهد تا ضمن ارتقا هر یک از نگهبانان نزدیک که به یک زیر مجموعه سولار مجهز هستند، از توانایی های قدرتمندی در زمینه پرتاب موشک و نارنجک بهره مند شوید. این قابلیت تازه که یادآور Destinys Radiance Super است، به شما این امکان را می دهد تا ضمن ارتقا هر یک از نگهبانان نزدیک که به یک زیر کلاس سولار مجهز هستند، از توانایی های قدرتمندی در زمینه پرتاب موشک و نارنجک بهره مند شوید.

بعد از The Finale Shape، بانجی ساختار فصلی دستینی 2 را عوض خواهد نمود و به ساختار اپیزودی تبدیل خواهد نمود که هر سال شاهد سه قسمت از آن خواهیم بود. قبل از اینکه The Final Shape بیاید، دستینی همچنان دو فصل در ساختار قبلی برای اکسپنشن یا همان توسعه دهنده بعدی دارند. فصل 22 از 22 اوت آغاز شده است و مثل فصل های قبلی، تعدادی از آپدیت های مهم و تغییرات فنی را برای دستینی 2 اعمال نموده است.

بازی دستینی 2 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) در دسترس است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1762

به "تاریخ عرضه Destiny 2: The Final Shape تعیین شد؛ تریلر آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Destiny 2: The Final Shape تعیین شد؛ تریلر آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید